معاون اوقافی، حقوقی و ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران گفت: 1461 هکتار از اراضی موقوفه اختلافی بین اوقاف و منابع طبیعی مازندران در سال 93 حل و فصل شد.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، مجتبی باقرزاده امروز در گفت و گو با ما به تفاهم نامه بین سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور اشاره کرد و افزود: این تفاهم نامه در راستای برسی موارد اختلافی بین دو سازمان و احیای حق و حقوق موقوفات انعقاد شد.
 
معاون اوقافی، حقوقی و ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران تصریح کرد: در راستای تفاهم نامه بین دو سازمان اقدامات مشترکی بین دو اداره کل در استان مازندران در راستای تحقق اهداف آن انجام شد.
 
باقرزاده از تشکیل جلسات و نشست های متعدد بین دو اداره کل اوقاف و اداره کل منابع طبیعی مازندران خبر داد و گفت: تاکنون اقدامات مناسبی از سوی هر دو اداره در راستای اهداف عالیه تفاهم نامه صورت گرفته است.
 
وی از احیاء و تثبیت مالکیت 14 میلیون و 610 متر مربع از اراضی موقوفه اختلافی با منابع طبیعی مازندران خبر داد و گفت: این اقدامات در راستای تفاهم نامه بین دو سازمان صورت گرفته است.
 
این مسئول تصریح کرد: مساحت اراضی اختلافی اوقاف و منابع طبیعی با تلاش و همکاری کارشناسان مربوطه دو اداره کل در سال 93 حل و فصل شده است.
/2759/